نوشته‌های بلاگ توسط تیم تحریریه

هر کس در دنیا

 در این مطلب چند ایده برای رویدادهای مجازی به منظور جمع آوری کمک مالی  در جهت کمک به موسسات نیکوکاری مطرح می‌شود که می‌توانید به عنوان جایگزینی برای رویداد‌های حضوری لغو شده خود استفاده کنید.

مقدمه

رویدادهای زنده و جمع آوری کمک‌های مالی حضوری مدتهاست که یک برنامه اصلی برای موسسات نیکوکاری محسوب می‌شود. این رویدادها برای افزایش آگاهی در مورد اهداف موسسه، جلب مشارکت حامیان، جذب اهداکنندگان جدید، و افزایش اعتماد حامیان اجرا می‌شود. اما در شرایط کنونی و با شیوع ویروس کرونا رویداد‌های مجازی جایگزین بسیار مناسبی برای این برنامه‌ها محسوب می‌شوند. نگران نباشید رویدادهای مجازی هم گاهی اوقات می‌توانند به همان اندازه موفقیت آمیز و جذاب باشند.

بسیاری از رویدادهای مجازی دارای مزایایی نسبت به رویدادهای حضوری هستند. برای مثال نیازی به تهیه مکان مناسب ندارید، در بیشتر موارد هزینه کمتری نیاز دارید، فرصتی برای افراد بیشتری فراهم می‌شود تا از اهداف شما آگاهی پیدا کنند و در بسیاری از موارد امکان افزایش طرفداران را فراهم می‌کنید.

در این رویداد‌ها نیز مانند یک رویداد حضوری، تبلیغ بسیار مهم است. از همه راه‌های ارتباطی خود برای دعوت از طرفداران خود استفاده کنید.

در این مطلب چند ایده برای جمع آوری کمک مالی مجازی و چند پیشنهاد برای چگونگی برگزاری آنها وجود تهیه شده است.

برگزاری رویداد به صورت آنلاین


این روزها رویداد‌های آنلاین یک موضوع پرطرفدار است. شركت كنندگان مجازي شما، برنامه را به طور زنده از خانه و یا محل کار تماشا مي‌كنند.  این برنامه می‌تواند شامل اجرای موسیقی، حضور کمدین محلی یا مراسم اهدای جوایز اداری باشد.  هم چنین شرکت کنندگان می‌توانند عکس‌هایشان را برای شما بارگذاری کنند.

 این رویداد‌ها هم برای شرکت کنندگان راحت‌تر است و هم شما می‌توانید ما به تفاوت هزینه را پس انداز کنید.

روش‌های اجرا:

·        بلیط رویداد خود را بفروشید و یا کمک‌های مالی را جمع آوری کنید و لینک برگزاری زنده را با شرکت کنندگان خود به اشتراک بگذارید. ابزارهایی مانند اینستاگرام و سایر نرم افزارهای موجود کار را برای شما آسان می‌کنند.

·        با حراج آنلاین یا درخواست هدیه در هنگام برگزاری مراسم، پول بیشتری جمع آوری کنید.

·        با به اشتراک گذاشتن داستان‌های تاثیرگذار، عکس‌ها و فیلم‌ها، حضور شرکت‌کنندگان یا داوطلبان خاص و موارد دیگر روش‌هایی برای جذاب کردن و جذب مخاطب بیشتر پیدا کنید.

·        در طول رویداد شرکت کنندگان خود را با نام یا به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فیلم‌های آنها بشناسید و با آن‌ها در تعامل باشید.

چالش جمع آوری کمک مالی

حامیان خود را به چالش بکشید تا در هنگام جمع آوری پول در یک چالش شرکت کنند. موضوعی چالش برانگیز یا فقط سرگرم کننده پیدا کنید. با این کار نه تنها با حامیان خود رابطه قوی‌تری برقرار خواهید کرد، بلکه از طریق جمع‌آوری کمک مالی از طرف دوستان و خانواده خود فرصتی برای شناخت بیشتر موسسه فراهم می‌شود.

روش‌های اجرا:

·        با استفاده از ابزارهای موجود برای جمع آوری کمک مالی، یک برنامه جمع‌آوری کمک مالی راه اندازی کنید و از طرفداران خود دعوت کنید تا به عنوان افراد و یا گرو‌های مختلف‌ با استفاده از رسانه‌های اجتماعی خود از سایر افراد دعوت کنند تا به این رویداد بپیوندند.

·        شرکت کنندگان شما قول می‌دهند در این چالش‌ها شرکت کرده و از طرف سازمان شما بودجه جمع آوری کنند.

·        پیام‌ها و تصاویر الهام بخش و نکات جمع‌آوری کمک مالی را برای ایجاد انگیزه، به مردم ارائه دهید.

برخی از ایده‌ها برای انجام این چالش‌ها:

·        خواندن کتاب: در این چالش شرکت کننده از دوستان و خانواده خود می‌خواهد که با خواندن کتاب‌های پیشنهادی از آنها حمایت کنند.

·        چالش بازی خیرخواهانه در طول روز: جمع آوری تعهدات و انجام یک بازی ویدیویی به مدت چند ساعت در طول روز

·        چالش فیزیکی: به ازای  یک مبلغ مشخص، آنها متعهد می‌شوند که از پله‌ها بالا بروند و یا برخی از کارهای فیزیکی دیگر را انجام دهند.

·        چالش جرات: به ازای هر مبلغ مشخصی که جمع‌آوری می‌شود، یک فرد متعهد می‌شود کاری را انجام دهد که از طرف دوستانش تعیین شده است.

  اجرای برنامه‌های زنده


ارتباط دوره‌ای با حامیان به صورت زنده و آنلاین

روش‌های اجرا:

·        برای پخش مستقیم از ابزارها و بسترهای آنلاین موجودی استفاده کنید که مخاطبان بیشتری دارد.

·        فرم جمع‌آوری کمک مالی آنلاین را تنظیم کنید تا انجام این کار را آسان کند و هم چنین میزان کمک‌های جمع آوری شده را به مخاطبان نشان دهد.

·        با  نمایش امکانات موسسه خود،  نشان دادن پروژه‌ها، معرفی موفقیت در برنامه‌ها و دعوت از داوطلبان ویژه، پشت صحنه سازمان خود را به دیگران نشان دهید.

·        با پاسخ دادن به سوالات اهداکنندگان، مشارکت آنها در نظرسنجی‌های آنلاین و با دادن فرصت صحبت کردن به مخاطبان تعامل بیشتری با اهداکنندگان خود داشته باشید.

اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی به نفع موسسه نیکوکاری و به صورت مجازی

می توانید به افراد دویدن یا راه رفتن، یوگا، کاردستی، مراقبه، طناب زدن یا دوچرخه سواری را پیشنهاد دهید و به ازای زمان خاصی از انجام این فعالیت‌ها مبلغی برای کمک به موسسه در نظر بگیرید.

دریافت هدیه جشن‌ها

وقتی همه راه‌های دیگر به شکست منجر شد، از طرفداران خود بخواهید که از طرف موسسه شما کمک مالی جمع کنند. طرفداران شما از دوستان و خانواده‌هایشان می‌خواهند که به جای هدایای تولد، ازدواج، فارغ التحصیلی و سایر موارد دیگر، هدایایی به موسسه شما اهدا کنند.

روش‌های اجرا

·        با طرفداران خود تماس بگیرید و به آنها بگویید چرا به کمک آنها برای جمع آوری کمک مالی نیاز دارید، به آنها پروژه‌ای بدهید تا بتوانند روی آن تمرکز کنند.

·        یک هدف جمع آوری کمک مالی (یا چندین ایده) ارائه دهید و تاثیر ملموس آن را برای خیریه خود توضیح دهید.

·        در تمام مدت با جمع آورندگان کمک مالی برای موسسه همراه شوید، اطلاعات لازم را بدهید، آنها را تشویق کنید و از زحماتشان تشکر کنید.


منبع:

سایت: CanadaHelps

 


[ آخرین تغییر: شنبه، 13 شهریور 1400، 4:50 عصر ]

نظرات

  • عکس Mason WilliamMason William - چهارشنبه، 25 خرداد 1401، 12:41 عصر
    Great tips and very easy to understand. This will definitely be very useful for me when I get a chance to start my blog. 10mm 3 core armoured cable price
  • عکس Mason WilliamMason William - چهارشنبه، 25 خرداد 1401، 12:45 عصر
    Mmm.. good to be here in your article or post, whatever, I think I should also work hard for my own website like I see some good and updated working in your site. ac drive manufacturer
  • عکس Mason WilliamMason William - چهارشنبه، 25 خرداد 1401، 12:48 عصر
    Well we really like to visit this site, many useful information we can get here. coordinate measuring machine cost